Fòrum d'iPhone Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4

3 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4 - Página 2 Empty Re: Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4

Missatge  albert Dc Jul 30, 2008 2:39 pm

antestcas escrigué:Hi he anat aquest mati, obren a las 10:00, gent seria i rapida 100% recomenables.

Ja te l'han arreglat? T'han dit alguna cosa sobre iPhone Catalunya o no els hi has parlat?
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4 - Página 2 Empty Re: Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4

Missatge  antestcas Dc Jul 30, 2008 3:04 pm

Demà al mati el tindre, el podia tenir aquesta mateix tarda, pero visc fora de Barcelona i torna a baixar hem feia mandra, aprofitare que demà haig de tornar per passar a recollir-los, m'han dit que es sencill (no els hi he explicat la meva experiencia). M'Han preguntat on els havia conegut i els hi he dit que m'ho avies recomenat tu desde Iphone Catalunya, ho han anotat, però no m'han comentat res mes a mi.

antestcas
Aprenent en iPhone

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 29/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4 - Página 2 Empty Re: Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4

Missatge  albert Dc Jul 30, 2008 4:37 pm

antestcas escrigué:Demà al mati el tindre, el podia tenir aquesta mateix tarda, pero visc fora de Barcelona i torna a baixar hem feia mandra, aprofitare que demà haig de tornar per passar a recollir-los, m'han dit que es sencill (no els hi he explicat la meva experiencia). M'Han preguntat on els havia conegut i els hi he dit que m'ho avies recomenat tu desde Iphone Catalunya, ho han anotat, però no m'han comentat res mes a mi.
Ok, merci per tot, si mai necessites ajuda ja saps on estic, sempre a la teva disposició.
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4 - Página 2 Empty Re: Restaurar un iPhone de la versió 2.0 a la 1.1.4

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum