Fòrum d'iPhone Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark

Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark Empty Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark

Missatge  Shadow of the dark Dt Set 16, 2008 11:10 pm

INTRODUCCIÓ

Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark Starwarstheforceunleashfo0

GRÀFICS
Destaca molt entre els gràfics dels jocs d'iPhone, podrien ser millors però són suficients per passar jugar, tot i que no són gaires hores de joc. Els personatges estan ben dissenyats, al igual que alguns altres detalls importants.
Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark Imatge1pb7

SO
El so del joc és molt bo. Els mítics efectes sonors encara hi són cosa que pot fer pensar que es veu una pel·licula nova en lloc de jugar un joc. Els aficionats de la saga segur que els hi encantarà la banda sonara de John Williams.
Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark Imatge2jp4

MANEIG
El maneig serveix per fer certes tactiques, que solen ser molt repetitives. Basicament l'unica cosa que s'ha de fer es anar dibuixant simbols a la pantalla, que serveix per utilitzar la força.
Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark Imatge3dm5

CONCLUSIONS

Punts positius: és una història completament nova i té uns gràfics i un maneig molt bons.
Punts negatius:està en anglès. És bastant curt. El joc és molt repetitiu perquè sempre has de realitzar unes seqüències de combinacions.

PUNTUACIONS

Review: Star Wars: The Force Unleashed by Shadow of the dark Puntuacistarwarstheforczb7
Shadow of the dark
Shadow of the dark
Despistat en iPhone

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 28/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt