Fòrum d'iPhone Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac)

Ir abajo

Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac) Empty Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac)

Missatge  albert Dv Gen 08, 2010 7:20 pm

Acabo de realitzar el jailbreak al meu iPhone 3G amb la nova aplicació creada per en geohot, m’ha donat varis problemes, quasi tots perquè l’aplicació és nova i encara no s’entèn massa quin funcionament té. He hagut de fer varies cabrioles per poder acabar instal·lant blackra1n a l’sparingboard de l’iPhone i després poder instal·lar Cydia i Rock sense problemes. M’agradaria que no passesiu pels mateixos tràngols que he passat jo, així que aquí teniu el meu treball.
Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac) 20337

Primers passos
Connectarem l’iPhone a l’ordinador i se’ns obrirà l’iTunes (a partir de la versió 9.x, les anteriors ja no tiren amb el nou firm de l’iPhone), li direm que baixi i instal·li la nova versió del firmware de l’iPhone (la 3.1.2). Mentre es baixa i s’instal·la, recordarem que hem de baixar la versió de blackra1n de la pàgina que en geohot ha creat per aquesta aplicació aquí i la copiarem a l’escriptori (necessari per executar-la sense problemes).
Advertències prèvies al jailbreak

  1. Caldrà que hagueu realitzat una còpia de seguretat o backup del vostre iPhone per tal de restaurar les dades després de realitzar l’acció.
  2. És necessari que tanqueu totes les aplicacions obertes (aneu a la pestanya de Processos de l’Administrador de Tasques del Windows i tanqueu iTunesHelper.exe, juntament amb itunes.exe com és obvi).
  3. Heu de saber que realitzar el jailbreak al vostre iPhone no és legal però tampoc il·legal, és el que anomenariem una operació al·legal, per tant, la responsabilitat sobre aquesta acció recau totalment sobre vosaltres, és a dir, la garantia no serveix per si l’iPhone queda brik (inútil).
  4. Si no esteu segurs del que feu, no ho feu. Si teniu dubtes existencials sobre el jailbreak us recomano que m’agregueu al Facebook, al Twitter o al Missatger (esola@ymail.com) per tal de realitzar el jailbreak amb la meva ajuda continuada.
  5. Jo personalment no em responsabilitzo del que us pugui passar, l’únic que faig és posar al vostre servei el meu coneixement i experiència perquè ho tingueu tot més fàcil i en català Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac) Icon_wink
L’acció en si
El terme jailbreak significa trencar la cel·la i alliberar el nostre iPhone de les restriccions que Apple li imposa, és un concepte ideològic que tots hem de tenir present, és una forma de sabotatge, és trencar amb les normes i les llicències, és tirar pel dret i decidir sobre què fer amb el que tenim entre les nostres mans. L’iPhone és un gran dispositiu, el millor dels seus, i hem de saber-li treure tot el suc possible. N’heu de ser conscients.
Comencem
Un cop tinguem l’iPhone restaurat amb la nova versió (3.1.2), restaurarem les dades mitjançant l’iTunes amb la còpia de seguretat que hem fet anteriorment, el nostre iPhone hauria de quedar físicament com abans de fer la upgrade, i per tant, podrem realitzar el jailbreak. Tancarem l’iTunes i el procés iTunesHelper.exe, executarem blackra1n, clicarem a make it ra1n i veurem que el nostre iPhone es restaura automàticament mostrant una imatge igual o molt semblant a aquesta:
Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac) Iphone_itunes_connect
Ens esperarem uns segons fins que desapareixi la imatge de connectar l’iPhone a l’ordinador amb l’iTunes engegat, a la qual no hem de fer cas, fins que ens aparegui la següent imatge:
Jailbreak a l'iPhone 3G mitjançant blackra1n (Windows i Mac) 20340
Esperarem que l’iPhone es reiniciï solet, i un cop s’haurà reiniciat, podrem executar l’aplicació que se’ns ha instal·lat a l’springboard (imatge), jo personalment recomano que instal·leu Cydia i Rock, són dues eines molt eficients, desistiu completament d’instal·lar l’iCy, farà que el Cydia us funcioni malament i no és necessari. Com sempre, si teniu dubtes i preguntes, contacteu: Facebook i Twitter. Aquesta guia és propietat d’en binic i està sota llicència Creative Commons, està exclusivament didicada a usuaris de l’iPhone 3G que actualitzin a la versió 3.1.2.

Vist a binic.net
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum