Arrencar iPhone tethered
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Arrencar iPhone tethered
Bones companys, primer de tot felicitar-vos pel projecte.
El meu dubte és el següent. Vaig fer el jailbreak al meu iPhone 3gs mitjançant el redsnow 0.9.2. Després vaig fer-li al jailbreak a un colega amb el clàssic blackr1n. La cosa és que per arrancar-lo quan l'apagues és molt més fàcil amb el blackr1n, l'executes i ja està, mentre que amb el redsnow has de carregar el firmware, i a esperar que carregui el kernel i no sé que més.
Què passaria doncs, si encenc un dispositiu patchejat amb redsnow amb el blackr1n?
El meu dubte és el següent. Vaig fer el jailbreak al meu iPhone 3gs mitjançant el redsnow 0.9.2. Després vaig fer-li al jailbreak a un colega amb el clàssic blackr1n. La cosa és que per arrancar-lo quan l'apagues és molt més fàcil amb el blackr1n, l'executes i ja està, mentre que amb el redsnow has de carregar el firmware, i a esperar que carregui el kernel i no sé que més.
Què passaria doncs, si encenc un dispositiu patchejat amb redsnow amb el blackr1n?
fermdv- Despistat en iPhone
- Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 27/02/2010
Re: Arrencar iPhone tethered
fermdv escrigué:Bones companys, primer de tot felicitar-vos pel projecte.
Jo diria que no has formulat bé la pregunta, crec que dius si l'iPhone s'apagaria més ràpid utilitzant un programa que amb l'altre. La respotsa és el mateix ja que el programa només fa el jailbreak mentre que la memòria interna d'un iPhone és el causant que trigui tant a apagar-se. Com més aplicacions tinguis més trigarà a tancar-se. En un iPhone 3GS s'apagarà més ràpid que un iPhone 3G perquè té més memòria interna i millor proccessador.
Editat per darrera vegada per albert el Dt Mar 02, 2010 5:12 pm, editat 1 cop en total
no, em referia a que si he fet el jailbreak (tethered) amb el redsnow, passaria algo si encengues l'iphone amb el blackr1n ?
fermdv escrigué:no, em referia a que si he fet el jailbreak (tethered) amb el redsnow, passaria algo si encengues l'iphone amb el blackr1n ?
Però si fas el jailbreak amb el RedSn0w, no cal tornar a fer el jailbreak amb el blackra1n
tan costa d'entendre...?
tinc el nou iphone 3gs, que té el fallo de que si l'apagues el necessites encendre arrencant el software (blackr1n, redsnow...)desde l'ordinador, perquè és un jailbreak tethered.
passaria alguna cosa si en comptes d'encendre'l amb el redsnow l'encengues amb un altre software diferent del que vaig fer el jailbreak??
tinc el nou iphone 3gs, que té el fallo de que si l'apagues el necessites encendre arrencant el software (blackr1n, redsnow...)desde l'ordinador, perquè és un jailbreak tethered.
passaria alguna cosa si en comptes d'encendre'l amb el redsnow l'encengues amb un altre software diferent del que vaig fer el jailbreak??
fermdv escrigué: tan costa d'entendre...?
La veritat és que no ho sé. Sabia que això passava fa temps amb els iPods Touch que si els tancaves es perdia el jailbreak però no ho sabia que això passava amb els iPhones. Si vols un consell jo m'esperaria a que sortís una nova actualització d'algun programa que fes el jailbreak. Fa poc deien que estaven treballant en un programa per fer el jailbreak a la versió 3.1.3 per l'iPhone 3GS o sigui que no deu faltar gaire.
Gràcies igualment company!
Em podrieu canviar la categoria del meu avatar no?
"despistat en iphone" hehe
Això només es canvia a mesura que vas escrivent al fòrum, com més missatges tinguis millor serà el rànkingfermdv escrigué:Gràcies igualment company!