Fòrum d'iPhone Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Problemes al sicronitzar

2 participantes

Ir abajo

Problemes al sicronitzar Empty Problemes al sicronitzar

Missatge  jjffbb Dl Set 28, 2009 7:49 pm

Hola,

Vull comentar un problema que tinc amb l'iPhone 3G, versió 3.0 i jailbreak, que tinc des de l'agost. Inicialment sincronitzava amb Itunes sense problemes. Poc a poc vaig anar descarregant apps de l'App Store i mitjançant Installous. Hi vaig posar també música.

Un bon dia em diu que ha sincronitzat amb Itunes els contactes, calendaris i notes, però per sincronitzar la música i les aplicacions havia d'eliminar algunes de les aplicacions. Com que tenia els ipa's guardats, ho vaig fer. I va tornar a sincronitzar. Al cap d'uns dies, i crec que apareix el problema a l'instal·lar l'aplicació Metr0 desde l'App Store, encara que l'eliminis i ho tornis a carregar, tan sols sincronitza els contactes, calendaris i notes. Puc instal·lar aplicacions via Installous, però ni sincronitza ni avisa de que ha d'eliminar aplicacions ni música.

Que puc fer?

Gràcies.

jjffbb
Despistat en iPhone

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 28/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes al sicronitzar Empty Resposta

Missatge  albert Dt Set 29, 2009 12:10 am

jjffbb escrigué:Hola,

Vull comentar un problema que tinc amb l'iPhone 3G, versió 3.0 i jailbreak, que tinc des de l'agost. Inicialment sincronitzava amb Itunes sense problemes. Poc a poc vaig anar descarregant apps de l'App Store i mitjançant Installous. Hi vaig posar també música.

Un bon dia em diu que ha sincronitzat amb Itunes els contactes, calendaris i notes, però per sincronitzar la música i les aplicacions havia d'eliminar algunes de les aplicacions. Com que tenia els ipa's guardats, ho vaig fer. I va tornar a sincronitzar. Al cap d'uns dies, i crec que apareix el problema a l'instal·lar l'aplicació Metr0 desde l'App Store, encara que l'eliminis i ho tornis a carregar, tan sols sincronitza els contactes, calendaris i notes. Puc instal·lar aplicacions via Installous, però ni sincronitza ni avisa de que ha d'eliminar aplicacions ni música.

Que puc fer?

Gràcies.

De veritat que això encara no ho he havia vist. Jo si fos tu restauraria l'iPhone posant-li la versió 3.1 i li faria el jailbreak i així crec que se solucionaria el problema. Ja ho sé que això pot portar molta feina però és una de les maneres més fàcils i de passo t'actualitzes l'iPhone.

Per altra banda potser crec que tinc una solució, si aquestes IPA's eren descarregades legalment de l'iTunes no podràs sincronitzar-las perquè iTunes les detectarà com pirates tot i que són descarregades legalment i per tant les hauries de tornar a baixar des de l'App Store. Si són il·legals instal·lar AppSync 3.0 que el trobaràs al Cydia.

Si tot i així això no et funciona millor que actualitzis l'iPhone a la versió 3.1 i fagis el jailbreak. Si tens algun altre problema o alguna pregunta no dubtis de comentar-ho Problemes al sicronitzar Icon_biggrin
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes al sicronitzar Empty Re: Problemes al sicronitzar

Missatge  jjffbb Dc Set 30, 2009 12:43 pm

Hola Albert,

Moltes gràcies per la resposta. Hauré d'anar poc a poc perquè no soc un expert en iPhone. Sí que conec bé el món de les PDAs però poc el d'Apple.

Amb això també vull dir que jo no vaig fer el jailbreak, encara que etic en contacte amb l'expert que em va proporcionar l'iPhone i puc recorre a ell per retocar aquestes coses amb seguretat.

Però intentaré anar per pasos: d'entrada, com que em sincronitza calendari, contactes i notes amb l'ordinador mitjançant Itunes, no tinc problema per aquesta banda. Com que he trobat un programa que em carrega i descarrega música de l'iPhone sense Itunes, tampoc tinc pressa per aquesta altra. El que em queda és el tema de les aplicacions. Per una banda tinc instal·lades les que més m'interessen i, provar-ne de noves les puc descarregar de l'AppStore.

El que havia pensat era conectar l'iPhone mitjançant Itunes a un altre ordinador, i veure si el buida. Si ho fa, com que tinc còpia de calendari, contactes i notes en un altre ordinador i en PDA, els podria recuperar. I carregar posteriorment música i aplicacions.

Si no ho fa, seguir la teva proposta.

Com ho veus?

Gràcies.

jjffbb
Despistat en iPhone

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 28/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes al sicronitzar Empty Re: Problemes al sicronitzar

Missatge  albert Dc Set 30, 2009 4:24 pm

jjffbb escrigué:Hola Albert,

Moltes gràcies per la resposta. Hauré d'anar poc a poc perquè no soc un expert en iPhone. Sí que conec bé el món de les PDAs però poc el d'Apple.

Amb això també vull dir que jo no vaig fer el jailbreak, encara que etic en contacte amb l'expert que em va proporcionar l'iPhone i puc recorre a ell per retocar aquestes coses amb seguretat.

Però intentaré anar per pasos: d'entrada, com que em sincronitza calendari, contactes i notes amb l'ordinador mitjançant Itunes, no tinc problema per aquesta banda. Com que he trobat un programa que em carrega i descarrega música de l'iPhone sense Itunes, tampoc tinc pressa per aquesta altra. El que em queda és el tema de les aplicacions. Per una banda tinc instal·lades les que més m'interessen i, provar-ne de noves les puc descarregar de l'AppStore.

El que havia pensat era conectar l'iPhone mitjançant Itunes a un altre ordinador, i veure si el buida. Si ho fa, com que tinc còpia de calendari, contactes i notes en un altre ordinador i en PDA, els podria recuperar. I carregar posteriorment música i aplicacions.

Si no ho fa, seguir la teva proposta.

Com ho veus?

Gràcies.

Pot ser una solució. Tot i que com has dit se't borrarà tot, però podria ser que sortís bé.
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes al sicronitzar Empty Re: Problemes al sicronitzar

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum