Fòrum d'iPhone Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Problemes per sincronitzar-lo

3 participantes

Ir abajo

Problemes per sincronitzar-lo Empty Problemes per sincronitzar-lo

Missatge  kkk Ds Des 26, 2009 11:58 pm

Una amiga m'ha donat un iphone lliure, i quan i vaig posar al targeta SIM no hi vaig tenir cap problema, però quan el vaig sincronitzar amb l'itunes em va dir que hi havia d'introduir una targeta SIM que fos compatible o que no tingués el codi PIN bloquejat, sóc movistar. Què he de fer, comprar-me una targeta diferent o q??

kkk
Despistat en iPhone

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 26/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes per sincronitzar-lo Empty Re: Problemes per sincronitzar-lo

Missatge  albert Dt Des 29, 2009 5:28 pm

kkk escrigué:Una amiga m'ha donat un iphone lliure, i quan i vaig posar al targeta SIM no hi vaig tenir cap problema, però quan el vaig sincronitzar amb l'itunes em va dir que hi havia d'introduir una targeta SIM que fos compatible o que no tingués el codi PIN bloquejat, sóc movistar. Què he de fer, comprar-me una targeta diferent o q??
Tens l'iTunes actualitzat?
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes per sincronitzar-lo Empty Problemes sincronitzacio iPhone Outlook

Missatge  jorbet Dj Jun 10, 2010 11:12 pm

Fa un mes que no me'n surto: vaig amb Win7 i outlook 2007. Des de que vaig actualitzar la darrera versió de iTunes ....tot espatllat. No hi ha manera. Segueix el proces com sempre havia fet, pero el resultat es nul. El calendari de iPhone mante el que hi havia inalterat i Outlook igual. Passa el mateix amb els contactes. Ho he provat tot. Fins he reinstalat Outlook, i iTunes i he restablert iPhone. Si us plau, ajudeu-me!

jorbet
Despistat en iPhone

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 09/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes per sincronitzar-lo Empty Re: Problemes per sincronitzar-lo

Missatge  albert Dj Jun 10, 2010 11:20 pm

jorbet escrigué:Fa un mes que no me'n surto: vaig amb Win7 i outlook 2007. Des de que vaig actualitzar la darrera versió de iTunes ....tot espatllat. No hi ha manera. Segueix el proces com sempre havia fet, pero el resultat es nul. El calendari de iPhone mante el que hi havia inalterat i Outlook igual. Passa el mateix amb els contactes. Ho he provat tot. Fins he reinstalat Outlook, i iTunes i he restablert iPhone. Si us plau, ajudeu-me!
Mira si algun d'aquests dos enllaços et serveix:
Si no et funciona això, intenta actualitzar l'iTunes a la versió més nova i el mateix amb l'iPhone.
albert
albert
Admin

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 10/06/2008

http://www.iphonecatalunya.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Problemes per sincronitzar-lo Empty Re: Problemes per sincronitzar-lo

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum